Dags för handling

Fick en artikel publicerad på DN:s kultursida idag 🙂 det känns litet historiskt faktiskt för en israelisk gräsrotsmorsa som jag. Tyvärr finns den inte på nätet så vitt jag vet…men Amnon i Stockholm skickade den som jpg. Hoppas att den är läslig.

Texten genomgick editering, vilket var helt OK i sig förutom att jag hade med Gilad Shalit också i ekvationen på slutet. Så jag vill bara poängtera att jag inte glömde honom.

7 reaktioner till “Dags för handling”

  1. Grattis Anna! Jag läste artikeln först och sedan såg jag ditt namn, tjöt till, och sprang och visade alla jag kom åt! Roligt!

  2. Tack Charlotte och Tikotzinsky!

    Det var Newsmill. Jag skrev det både som första kommentar till posten (efter Jomaa som raskt utnyttjade tillfället till att hoppa på mig men som efter ett tag ströks) och i länken här på bloggen. Som du ser i själva länkens namn så var min orginalrubrik ”Ship to Gaza – en vändpunkt i den israelisk-palestinska konflikten”

    Jag påpekade det för dem men när vi kom så långt så hade den redan legat uppe ett tag, så vi bestämde att låta rubriken vara kvar. Det gör mig inte så fruktansvärt mycket, så länge jag kan skylla på Newsmill 🙂

  3. Åh, eftersom jag är blind som en mullvad hade jag förstås varken lagt märke till länkens namn, eller att du redan hade kommenterat på det…

    Jaja. Det var hur som helst bra artiklar, både Newsmillen och den här i DN Kultur.

Kommentarer är stängda.