Artikel på Newsmill

Här är en kommentar från mig på Newsmill. Vill bara påpeka att det inte var jag som satte rubriken, och jag har meddelat Newsmills redaktion att jag tycker att den var missvisande. Är väldigt skeptisk till formuleringar som påstår att någon  ”tvingar fram” något – jag anser att folk bör ta ansvar för sitt eget handlande. Det innefattar också både den israeliska regeringen och eventuella palestinska försök att starta en tredje intifada.

One thought on “Artikel på Newsmill”

  1. Newsmills kvällstidningstakter lever vidare i hur de sätter rubriker. Massor av artikelförfattare har reagerat i kommentatorsfälten till sina egna artiklar angående rubrikerna. Massor av läsare har gjort samman sak. Jag kan inte fatta varför de inte kan låta författarna själva välja rubrik.

Kommentarer inaktiverade.