B. Michael på ynetnews

De få helger som jag av någon anledning inte lyckats köpa Yediot Aharonot och läsa dess helgbilaga är alltid präglade av tomhet…speciellt som mycket av den  inte går att läsa på engelska eller ens på hebreiska på nätet.

Nu såg jag dock en opinionsartikel av min absoluta favoritkolumnist B. Michael på ynetnews – inte bara en utan två gånger. De som läser hebreiska rekommenderas dock att köpa en tidning och läsa orginalet, speciellt ni som har vett att uppskatta inte bara innehållet utan också språket. Ska hålla utkik efter mer.

3 thoughts on “B. Michael på ynetnews”

  1. Uppenbarligen anser han inte att det ar Israels politiska system som ar problemet. mkt intressant, tack for tipset.

  2. Heder till dig Eleni för att du läser 🙂

    B Michael är hänsynslös i sin kritik. Men han är väldigt värd att uppmärksammas.

    Han är f ö också religiös, om jag inte misstar mig.

Kommentarer inaktiverade.