Okej, here we go

Har aldrig påstått att jag skulle vara särskilt bra på att lära mig av mina misstag…så jag sätter på kommentarsfunktionen igen och bloggar vidare. Förhoppningsvis klarar jag att kombinera det med studier (BA i judaistik, historia och Mellanösternkunskap), jobb 1 (ekonomiansvarig i litet företag) , jobb 2 (development coordinator i kvinnoorganisation), frivilligarbete (palestinskt-arabiskt mediacenter i Nasaret), journalistiska ambitioner, tre barn, hund, katt, privatliv och så vidare.

Kommentarer: snälla, skriv inte för långt och komplicerat och med trettiotvå länkar och låt bli andra bloggare och deras alster. För övrigt är det grönt.

3 thoughts on “Okej, here we go”

  1. Jag tycker du har en mycket intressant och välskriven blogg. Hoppas tokjönsarna håller sig borta och slutar upp med att trakassera dig.

    Keep it up, som man säger.

  2. Hallå där !
    Lycka till med allting. Jag lär kommentera ett och annat framöver. Min bakgrund: 12 år i Israel, i fyra olika städer (Eilat, Jerusalem, Tsfatt och Tel Aviv). Jag kan inte lova att mina kommentarer blir korta. Däremot lovar jag att vara ridderlig och saklig.

Kommentarer inaktiverade.